قانون ارتعاش
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
قانون ارتعاش
  • بازدید : (321)
قانون ارتعاش

سیر تا پیاز قانون ارتعاش

از اصلی‌ترین رموز قانون جذب می‌توان به قانون ارتعاش اشاره کرد. در واقع مفهوم کلی قانون جذب اشاره به این موضوع داره که ارتعاشات شبیه یکدیگر رو جذب می‌کنن. می‌خوایم به‌صورت کامل و جامع به بررسی قانون ارتعاش یپردازیم تا شما به هرآنچه که درباره قانون ارتعاش باید بدانید را آگاهی پیدا کنید و به‌صورت کامل با قانون ارتعاش در قانون جذب شمارو آشنا کنیم.

قانون ارتعاش چگونه عمل می‌کند؟

ذهن ما به‌صورت مرتب در حال فرستادن ارتعاش به کائنات و جهان هستی می‌باشد و هر چیزی که می‌بینید، می‌شنوید، فکر می‌کنید، در واقع شامل قانون ارتعاش می‌شود و روی هر موضوعی تمرکز کنید از همان جنس بیشترین ارتعاش ساطع می‌شود.

به هر چیزی در زندگی توجه کنید از همان طیف وارد زندگی شما می‌شود، پس باید کنترل ذهن داشته باشید و روی مباحثی تمرکز و توجه داشته باشید که بیشترین ورودی انرژی مثبت را به سمت زندگی شما روانه کند و شما رو به اهدافتون نزدیک‌تر کنه.

در واقع ذهن انسان هم فرستنده و هم گیرنده قوی ارتعاش است به این معنا که در لحظه هم می‌تواند فرکانس جدید بفرستد و هم می‌تواند جواب فرکانس را دریافت کند پس کار کمی سخت میشه که هر لحظه بدونیم باید چه نوع طرز فکری باید داشته باشیم تا کمترین صدمه و آسیب را به سمت زندگی خود جذب کنیم و بالعکس بیشترین حال خوب و خیر را به سمت زندگی خود سرازیر کنیم.

در قانون ارتعاش این جمله مدام تکرار میشه که هر ارتعاشی، ارتعاش نزدیک به خودش را جذب می‌کند دقیقاً مانند یک قطب مغناطیسی عمل میشه و هرچقدر ارتعاشاتی که از شما صادر می‌شود بیشتر مورد قبول و باور شما باشد با قدرت بیشتری وارد زندگی شما می‌شود.

برای مثال شما در ذهن خود به قرمه سبزی برای ناهار فکر می‌کنید و وقتی از سرکار یا دانشگاه یا … به خانه برمی‌گردید در عین ناباوری متوجه خواهید شد که ناهار امروز شما قرمه‌سبزی است و اتفاقی که معمولاً رخ می‌دهد این است که ای‌کاش چیز دیگه از خدا می‌خواستم، در واقع شما هر چیزی که به آن فکر کنید و باورش داشته باشید وارد زندگی شما خواهد شد و فرقی نمی کنه که خواسته شما کوچیک باشه یا بزرگ! مهم اینه که چقدر رسیدن به اون خواسته برای شما شدنیه.

چگونه ارتعاش عالی بفرستیم؟

برای اینکه ارتعاش هدف یا خواستمونو رو به‌درستی به کائنات بفرستیم، باید دو فاکتور بسیار مهم و تأثیرگذار رو رعایت کنیم. هر ارتعاشی که می‌فرستیم به سمت ما جذب میشه که نیاز به این 2 فاکتور داره فارغ از اینکه اون ارتعاش وارد زندگی ما بشه یا نشه؛ با سرعت وارد بشه یا با سرعت کندتری وارد بشه! در ادامه این فاکتور را مورد بررسی قرار میدیم و با مثال عملی شما رو با قانون ارتعاش بهتر آشنا می‌کنیم.

  1. اولین فاکتور میزان شدت و قدرت ارتعاش شماست که می‌فرستید بدین معنیه که شما چقدر به اینکه این ارتعاش وارد زندگی شما بشه ایمان و باور دارین، برای مثال شما می‌خواهید یک میلیون تومان امروز وارد حسابتون بشه ولی با خودتون میگید من که می‌دونیم یه میلیون وارد حسابم نمیشه ولی برای دل‌خوشیمم که شده می‌خوام یه میلیون به حسابم واریز بشه! قطعاً با این باور و ایمان هیچ‌وقت یه میلیون تومان وارد حسابتون نمیشه چرا که نه از شدت و نه از قدرت لازم این ارتعاش برخوردار نیست.
  2. فاکتور دوم این است که در چه بازه‌های زمانی و با چه مقدار تکرار این ارتعاش رو همواره ارسال می‌کنید برای مثال بیشترین زمان ارتعاش نزدیک به اذان صبح تا قبل از طلوع آفتاب است و بالاترین سطح انرژی را داراست به همین خاطر بهتر است که در این بازه زمانی خواسته خودتون رو بنویسید و با خودتون تکرار کنید، البته به هنگام غروب آفتاب هم سطح انرژی بسیار بالاست و شما می‌توانید در زمان غروب آفتاب هم ارتعاش مدنظر خودتون رو ارسال کنید و در مابقی ساعات شبانه روز هم به صورت ذکر مانند خواسته خودتون رو تکرار کنید.

به‌صورت کلی برای استفاده بهتر از قانون جذب باید به میزان قدرت و شدت ارتعاش و تکرار آن بسیار دقت کنید و همواره برای رسیدن به هدف، از عبارات تأکیدی مثبت استفاده کنید.

برای مثال شما می‌خواهید کرایه مغازه تون سر ماه عقب نیوفته و سر موقع پرداخت کنید از این عبارت کلیدی که < <خدایا این ماه کرایه مغازم عقب نیوفته> > استفاده نکنید؛ و به‌جای این عبارت بگید  < <خدایا می‌خوام سروقت کرایه مغازمو پرداخت کنم.> >

به‌کاربردن عبارت تأکیدی مثبت روی شدت و قدرت ارتعاش شما تأثیر بیشتری می‌ذاره به همین خاطر شما میتونی دستور رسیدن به این خواسته رو به‌وسیله مغزتون به کائنات ارسال کنین.

چرا دیگران از قانون ارتعاش به‌خوبی استفاده نمی‌کنند؟

همواره دوستان از ما این سؤال رو می‌پرسند که اگه قانون ارتعاش به این سادگی عمل می کنه پس چرا بقیه از این قانون خوب استفاده نمی‌کنند و ارتعاش خوب نمی‌فرستند؟

ما در کارگاه کنترل ذهن به‌خوبی این مسئله رو باز کردیم و به‌صورت تخصصی به کنترل ذهن پرداختیم که برای درک بیشتر این موضوع می‌توانید با خرید کارگاه کنترل ذهن از راهکارها و تکنیک‌های گفته شده نهایت استفاده رو ببرید.

اما پاسخ به این سؤال این‌گونه است که در طول 24 ساعت هیچ کسی نمی­تونه کنترل ذهن داشته باشه و به‌صورت تمرکزی برای رسیدن به خواسته‌هاش ارتعاش مناسب بفرسته و برای این منظور بعضی از افراد یه ساعت روی ارسال ارتعاش خودشون کار می‌کنن و ساعت بعدش با اولین ناخواسته و تضاد کنترل ذهن از دستشون خارج میشه و به‌جای نزدیک شدن به خواستشون در واقع از اون دور میشن.

برای فرستادن ارتعاش باید تمرین و تکرار مداوم داشته باشید شما یک وزنه‌بردار رو در نظر بگیرید آن‌قدر وزنه زدن رو تمرین می‌کنه و سرعت العملش بالا می­بره و در کسری از ثانیه سنگین‌ترین وزنه‌هایی که تا حالا نتونسته رو ازروی زمین بلند کرده و روی سر می‌برد این کار فقط تمرین مداوم فرد رو می‌رسونه و هرکسی هم بتونه این تمرینارو انجام بده میتونه وزنه‌های مختلف رو از زمین بلند کنه.

تأثیر باور به هدف

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم برای اینکه شدت و قدرت ارتعاش بالا بره باید باور داشته باشید که شما لایق این هدف هستید و تا زمانی که ذهن شما باور نکنه که رسیدن به اون هدف یا خواسته دست یافتنیه شما به اون خواسته نخواهید رسید.

برای باور سازی می‌توانید از تمام تکنیک‌های موجود استفاده کنید اعم از قدرت کلام، قدرت ذهن، قدرت سؤال، قدرت فکر و… بهره بگیرید و برای رسیدن به اهدافتون باورهای درست بسازید اگرم در زمینه باور سازی و ایمان ضعیف هستید می‌توانید محصول قدرت ایمان رو از قسمت محصولات سایت آکادمی مجازی باور مثبت خریداری کنید تا بتونید فردی باایمان و باقدرت محسوب شوید و شخصیت متزلزل خودتون رو ارتقا بدین.

بهترین راه برای اینکه هدف و خواسته خودتون رو باور کنین، در قدم اول تخیل است چرا که با احساس‌کردن اون خواسته در درون زندگیتون یه قدم به خواستتون نزدیک‌تر میشید البته شما باید طوری رفتار کنین که انگار به اون هدف و خواسته خودتون رسیدین.

اگه میخواین تغییر کنین باید از درون تغییرات رو اعمال کنین که از فکر شروع میشه و با تغییر فکر، سطح انرژی مثبت و ارتعاشتون عوض میشه و درهای جدید به روی شما برای زندگی زیباتر باز میشه.

برای تخیل کردن باید شوق و اشتیاق رسیدن به هدف این‌قدر زیاد باشه که خواب از چشماتون بپره و تموم فکروذکر شما رسیدن به اون هدف باشه البته در نظر داشته باشید که هدف‌های بزرگ انتخاب کنید اما کوچک قدم بردارید تا رسیدن به خواسته ممکن بشه

یرای مثال اگر شما ماهی دو میلیون تومان درآمد دارید و هدف رسیدن به ماهی سه میلیون تومان باشه زیاد شور و شوقی در شما پدیدار نخواهد شد چرا که دو میلیون تومان با سه میلیون تومان زیاد اختلافی نداره و انگیزاننده قوی نخواهد بود اما اگر هدف شما ماهی 8 میلیون تومان باشد ایجاد امید و انگیزه خواهد کرد.

بعد از آنکه اهداف خودتون رو مشخص کردین برای آنها زمان دقیق رسیدن به آن تعیین کنید. زمانی که شما برای رسیدن به هدف باید باتوجه‌به شرایط و میزان توانایی شما باشه برای مثال اگه تابه‌حال یه میلیون تومان در حساب خود پول پس‌انداز نکردین توقع نداشته باشید در عرض یک ماه 20 میلیون تومان بتونید پس‌انداز کنید.

جمع‌بندی مقاله و کلام پایانی

در این آموزش به بررسی قانون ارتعاش پرداختیم و تمام جوانب این قانون را باهم مورد ارزیابی قرار دادیم تا در نهایت به بهترین وجه ممکن بتونیم از قانون ارتعاش در قانون جذب استفاده کنیم و به خواسته هامون راحت‌تر برسیم.

در پایان خوشحال خواهیم شد نظرات و پیشنهادات شما رو درباره استفاده از قانون ارتعاش در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید شاد و پیروز باشید.




برچسب ها : ,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: